بیوگرافی بازیگران

ماجرای کم فروشی ۵ درصدی همه اپراتور ها در بسته های اینترنتی چیست؟ | تکراری ها

  • تاریخ : 17ام اردیبهشت 1398
  • موضوع : بلاگ
  • بازدید : 228 بازدید
  • نظرات : بدون نظر

تمامی شرکتها و اپراتور ها که در زمینه اینترنت فعالیت دارند ۵ درصد کم فروشی در حجم بسته‌ های خود را داشته اند.

به گزارش واریته حسین فلاح جوشقانی گفت: بررسی‌های رگولاتوری درباره کم‌فروشی اینترنت نشان می‌دهد در حوزه ارتباطات ثابت بین ۵ تا ۸ درصد اختلاف و مغایرت در ارائه حجم بسته‌های اینترنتی درخواستی مشترکان وجود دارد.

فلاح جوشقانی افزود: بر همین اساس تمامی شرکتها تا ۵ درصد و شرکت مخابرات ایران در استان خراسان شمالی، شرکت داده گستر عصر نوین معروف به های وب در استان فارس، شرکت پارس آنلاین در استان‌های فارس، همدان، کردستان و کرمانشاه، شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات در استان کهگیلویه و بویراحمد، شرکت فناوری ارتباطات شاتل در استان بوشهر، شرکت داده‌ پردازی فن‌ آوا در استان کهگیلویه و بویر احمد، شرکت انتقال داده‌ های آسیاتک در استان همدان تا ۸ درصد کم‌ فروشی داشته‌ اند و باید فرایند هایشان را اصلاح و بهینه‌ سازی نحوه محاسبه حجم ترافیک را انجام دهند.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تاکید کرد: شرکتها درباره ۵ درصد کم‌فروشی به ملاحظات فنی مانند سرباره ارسال و افت خط اشاره کرده‌ اند که این دلایل ارتباطی به مشترکان نداشته و به منظور جلب رضایت مندی مشترکان و حفظ حقوق آنها اپراتور ها ملزم هستند این میزان کسری خود را در حجم بسته‌ های فروخته شده به مشترکان جبران کنند.

گفتنیست آذری جهرمی وزیر ارتباطات نیز این خبر را در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر نمود

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه موضوع کم‌ فروشی به هر یک از اپراتور ها تذکر داده شده است، افزود: رگولاتوری نیز بر اجرای این الزامات به طور دقیق نظارت می‌کند و مشترکان در صورت مشاهده تخلف در زمینه کم‌ فروشی اینترنت می‌توانند در تماس با سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ یا مراجعه به سایت اینترنتی این سامانه شکایت خود را ثبت کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.