بیوگرافی بازیگران

رقابت شدید سه فیلم سینمایی در اولین روز اکران عید فطر | تکراری ها

  • تاریخ : 17ام خرداد 1398
  • موضوع : بلاگ
  • بازدید : 166 بازدید
  • نظرات : بدون نظر

رقابت ایجاد شده در اکران عید فطر برای اولین روز سه فیلم سینمایی سرخ پوست، ما همه با هم هستیم و شبی که ماه کامل شد تا حد چشم گیری شدید بود و به افزایش تبلیغات رسانه ای انجامید.

به گزارش واریته اگر مخاطب جدی سینما هستید، حتما با خواندن اخبار سینمایی دچار سردرگمی بسیاری شدید و بالاخره متوجه نشدید که کدام فیلم اکران عید فطر بیشترین فروش را در افتتاحیه اش داشته است.

در ابتدا قبل از ایجاد این رقابت ها بصورت رسمی از سایت سینماشهر اعلام شد که سرخ پوست با فروش نیم میلیاردی خود در اولین روز نمایش اش به پرفروش ترین فیلم اکران عید فطر تبدیل شده است.

اما پس از انتشار این خبر، مسئولین رسانه ای شبی که ماه کامل شد با انتشار خبری اعلام کردند که در اولین روز اکران فیلم نرگس آبیار ۲۵ هزار نفر به تماشای آن نشستند.

از سوی دیگر روابط عمومی ما همه با هم هستیم هم وقتی فعالیت های تیم تبلیغاتی رقبایش را در صفحات و رسانه های سینمایی دید با اتکا به آمارهای سینما شهر و سینماتیکت، اعلام کرد که با ۶۰۰ میلیون تومان درآمد در اولین روز اکرانش، رکورد افتتاحیه تاریخ سینمای ایران را که پیش از این در اختیار ساعت پنج عصر بود را جابه جا کند.

شاید مسبب اصلی این سردرگمی در اعلام فروش فیلم های سینمایی که دلیل اصلی رقابت تهیه کنندگان است  سایت سینماتیکت باشد زیرا با وجود پنل سینماشهر هنوز بسیاری از مردم برای اطلاع از فروش فیلم ها به این سایت مراجعه می کنند. این سایت پس از اعلام فروش فیلم ها با انتشار اطلاعیه ای مدعی شد که رقمی حدود ۱۰۰ میلیون از دو فیلم سرخپوست و شبی که ماه کامل شد به دلیل اکران آنها در زمان جشنواره فجر در فروش این فیلم ها لحاظ شده بود که این رقم در به روز رسانی جدید از درآمد این فیلم ها کم شد.

شاید هم برای عوامل سه فیلم سرخ پوست، ما همه با هم هستیم و شبی که ماه کامل شد بسیار مهم باشد که خود را به عنوان پرفروش ترین فیلم اکران عید فطر معرفی کنند؛ اما در پس این ماجرا اگر بخواهیم عمیق تر و بدون جانب داری از فیلمی به اتفاقات دومین روز اکران عید فطر نگاه کنیم، باید گفت که مدیران سینمایی و حوزه اکران از آشفته بازاری که دیروز در سینماها و فضای رسانه ای کشور به وجود آمد باید عرق شرم بر پیشانیشان بنشیند که هنوز بعد از این همه سال نتوانستند سیستم مکانیزه ای را برای اعلام فروش فیلم های سینمایی به وجود بیاورند تا همچون دیروز، فضای رسانه ای سینمای ایران دچار تشویش نشود و به موازات آن اعتماد مخاطبان به رسانه های سینمایی که اخبار روابط عمومی فیلم های را منعکس می کنند کمتر و کمتر نشود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.