بیوگرافی بازیگران

دلایل شکست استارتاپ ها چیست؟ | تکراری ها

  • تاریخ : 21ام فروردین 1398
  • موضوع : بلاگ
  • بازدید : 252 بازدید
  • نظرات : بدون نظر

کسب و کار های نوپا یا به قولی استارت آپهای فناوری جزو بهترین ایده هایی بودند که در سالهای اخیر به ذهن ایده پرداز های اقتصادی زدند و باعث تحولی در نظام اقتصادی و تجاری دنیا شوند که متاسفانه در سالی که گذشت تعداد قابل توجهی از این استات آپها رو به افول رفتند

در ادامه این مطلب با واریته همراه باشید تا اصلی ترین دلایل افول استارت آپهای فناوری را با هم بررسی کنیم

۱. آنها نمی‌دانند چگونه، درست برنامه‌ریزی کنند

کمبود برنامه‌ریزی برای زمانی است که شما اهمیت و ارزش برنامه ریزی را نادیده می‌گیرید و خود را برای یادگیری روش‌های برنامه‌ریزی، به زحمت نمی‌اندازید. یک برنامه‌ریزی خوب باید هم اهداف کوتاه مدت و هم اهداف بلند مدت را در برگیرد و همچنین روشی برای اندازه‌گیری اهداف و نتایج باشد. این برنامه‌ریزی باید دارای موارد لیست شده مشخص، معیارها و مراحل برجسته باشد.

۲. آنها نحوه رهبری کردن را نمی‌دانند

رهبری کردن شامل انگیزه دادن و الهام بخشیدن به کارکنان خود است. این رهبری با ایجاد کردن اعتماد به نفس در افراد و کمک به آنها شروع می‌شود. رهبر یک نیاز ضروری است که بدون آن تصمیم‌گیری درست و فعالیت‌های تأثیرگذار مشکل است. رهبر روی همه جنبه‌های یک تجارت تأثیر می‌گذارد، از نحوه کار کارکنان گرفته تا نحوه سازماندهی عملیات.

به یاد داشته باشید، این کارمندان هستند که یک استارت آپ را از بحران‌ها نجات می‌دهند، نه مدیر آن!

۳. آنها نمی‌دانند که چگونه افراد را مدیریت کنند

شکست در زمینه مدیریت افراد، از بی توجهی به پیشنهادات، شکایت‌ها و انتقادات شدید تحت عنوان بازخورد سازنده ناشی می‌شود. این عامل نه تنها روحیه کارکنان را پایین می‌آورد بلکه سبب کاهش کار تیمی و بهره‌وری خواهد شد.

۴. آنها نمی‌دانند که چگونه بازاریابی کنند

بازاریابی با یادگیری راهکارهای تبلیغاتی شروع نمی‌شود بلکه با تمایز محصولات شروع می‌شود. بازاریابی به این معنی است که یک شرکت بتواند به طور واضح و روشن تفاوت محصول خود با دیگر محصولات موجود در بازار را نمایش دهد. در غیر این صورت تبلیغ کردن کار اشتباهی است.

۵. آنها نمی‌دانند که چگونه بر مشتریان چیره شوند

اگر تجارتی مشتریان خود را به خوبی نشناسد و با آنها به خوبی رفتار نکند، هیچ امیدی برای موفقیت نخواهد داشت. پیروز شدن بر مشتریان با درک نیازهای مصرف کننده و تلاش برای رفع این نیازها شروع می‌شود. خوب رفتار کردن با مشتریان هنگام مراجعه آنها از طریق دنبال کردن بهترین الگوهای رفتاری شروع می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.